duminică, 5 februarie 2017

Declaratie I

Iubirea-i simbol, iubirea-i virtute, iubirea-i esenta.

Iubire. Un cuvant cu milioane de sentimente, nestavilite si intensificate cu fiecare bataie a inimii.  Ei bine, pentru mine acele batai au incetat la un moment dat, intensitatea lor pierzandu-se incetul cu incetul , dezamagirea luandu-i locul. 
Niciodata, dar niciodata sa nu spui : Nu ma voi indragostii din nou. De ce? Pentru ca se va intampla in cel mai neasteptat moment, in cele mai neasteptate locuri.
Privind in trecut, idila-mi incepe intr-un mediu unde norocul se plimba de la ruleta la ruleta, de la jucator la jucator. Niciodata nu sta intr-un singur loc, nici intr-o singura mana. Nu pot descrie experienta, pentru ca nu am pariat in viata mea, ci viata a pariat pe mine. Si? A castigat. 
M-a adus acolo unde nu m-as fi gandit ca voi ajunge si... culmea. Am intalnit pe cine nu ma asteptam chiar la capat de drum. Firar sa fie de noroc, m-a lovit si pe mine !  Fara nici o ironie,chiar am luat Jackpotul de data asta. Intalnindu-l pe el.
Din primul moment in care mi-am zarit " premiul " ceva ciudat se petrecea in mintea mea, si nu stiam de ce-l fixez cu privirea, il studiez.  Un sentiment ciudat si putin familiar se instaureaza in sufletul-mi gol. Nu bag de seama, dar se intampla din nou si din nou. Purtam cateva conversatii de o ambiguitate clasica , chiar de complezenta. Usor, usor discutiile au evoluat, si ochii mi s-au preschimbat asemeni flacarilor , cu o intensitate si patos.  De aici a inceput totul. De la simple conversatii, lasate si reluate in timp.
Nu am avut prea multe ocazii sa ne intalnim, dar si cand o faceam privirea parca mi-o luase razna. Ce se petrece?  Nu intelegeam. Si ma tot gandeam , si intrebam ce simt si de ce.
Aventura mea intr-ale norocului  brate se incheia si in acest capitol urma sa uit in timp , pe rand fiecare persoana de acolo si... la randul lor , ei sa ma uite pe mine. 
Dar viata a pariat de data asta pe noi, si idila a inceput.
 Primele momente petrecute impreuna, si sa nu uitam de prima intalnire...la film! Da da. Cinemafilul, tot cinemafil!
Va sa zica mi-ai sucit mintile ...si fara nici un efort. Am regasit in tine tot ceea ce nu am, tot ceea ce ma completeaza. Nu sunt nici egoista, nici posesiva. Nu esti un bun, nu te pot modela dupa bunu-mi plac. Si nici nu mi-as dori. Te admir pentru felul in care gandesti, pentru felul in care mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti o persoana chiar daca aceasta te supara si te raneste, pentru modul in care incerci sa-mi deschizi ochii si sa ma ambitionezi de fiecare data ( chiar daca al dracu' copil tot pe-a lui o tine dar la un moment dat se va schimba, promit.) , pentru felul in care imi vorbesti calm oricat de rau te-as enerva si de a nu imi reprosa niciodata cu ce ti-am gresit.
Iarta-ma iubire pentru ca nu stiu sa te tin langa mine fara sa te supar. Iarta-mi imaturitea si vorbele spuse fara sa fie trecute prin filtrul gandirii, iarta-ma ca nu stiu sa iti demonstrez cat de mult te iubesc si cat de mult mi-as dori sa fiu mereu cu tine. Ar fi multe de spus, si poate ca le stii deja. Dar... poate ca nu le-ai crede.
Ps: Te iubesc cu toata fiinta mea, si-mi doresc...sa afli intr-o zi ...cat pot sa te iubesc.


A ta imatura idila,
C.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate