sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Spune-mi cum lenevești că să-ți spun cine ești

Imagini pentru lazy 
Mă îngrijorează că-i ceva în aer de ceva timp...o epidemie de lene, ce pare a fi imposibil de tratat. Bineînțeles, asta nu mă exclude nici pe mine, tânăr student neliniștit și iresponsabil. 

   Privind îndelung către lista proiectelor și a paginilor pe care trebuie să le conspectez pentru sesiune, o stare letargică se așterne precum o aură protectoare asupra mea. Și-mi spune : "Nu mai bine vrei să lenevești în pat în ziua ta liberă? Să nu faci nimic productiv pentru ține?"Simțindu-mă atinsă de "divinitate" port un profund monlog .. și-mi repet "Astăzi ...nu! Astăzi cu siguranță voi face ceva util, voi fi responsabilă." Și cum acest monolog nu poate dura doar 2-3 minute, poate 2-3 ore și apoi  mă uit uimită la ceas și observ cum secundarul ceasului îmi soarbe fiecare clipă, fiecare respirație a vieții. 
   Trecând la gânduri mai pozitive, arunc din nou o privire asupra proiectelor încă neîncepute și oftez murmurând:"Va dură o eternitate, și nici măcar nu știu să fac lucrurilen alea!"  
 Dar, eternitatea asta poate fi diminuată măcar mental. Așa că voi începe să parcurg drumul fără întoarcere și interminabil al proiectelor. Wish me luck !  
  
 * Notă de subsol : Sper să nu fie un al doilea Big Bang până revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate