luni, 4 ianuarie 2016

Gânduri și mulțumiri.

Îți mulțumesc . Și voi putea repeta aceasta frază la nesfârșit fără pic de regret și , în același timp cu un glas surâzător plin de emoție și dacă aș rămâne fără grai , aș lasa inima să transmită tot ceea ce simt pentru tine ...respect și mulțumire .
Orice aș spune,nu ar fi de ajuns să descriu ceea ce simt cu adevărat în aceste momente .
În tot acest timp am simțit cum totul se destramă sub ochii mei, cum fiecare pas pe care îl făceam mă trimitea din ce în ce mai mult in abisul gândurilor și frustrărilor mele sentimentale . A fost greșit. "Învinovățirea și regretul nu sunt o cale spre fericire." Mi-ai explicat asta cu atât de mult calm și ai avut grijă să repeți acest lucru astfel încât să mă faci să înțeleg că viața merge înainte doar dacă lași trecutul în urmă și te concentrezi pe viitor , cu ambiție și perseverență .
Așa sunt eu ,naivă și plină de speranță. . Încă încerci să mă faci să înțeleg că acele  basme în care trăiesc nu sunt întotdeauna pline de fericire , și nu va exista nici un prinț călare pe un cal alb ce va veni să mă salveze și să-mi schimbe viața prin intermediul iubirii, ci mai degrabă spâni și oameni mișei ce așteaptă oricând șansa să te răpună .
M-ai atenționat înainte de aceasta latură a oamenilor , dar nu am ascultat. Am crezut că ei se vor schimba..și asa a fost . Dar nu cum m-aș fi așteptat. 
În cele din urma , m-am convins că aveai dreptate și am înțeles că întotdeauna ai vrut pentru mine ce este mai bun .
Niciodată nu m-ai judecat , nu m-ai criticat referitor la deciziile pe care le-am luat ci m-ai sfătuit să am grija ce aleg .
Credeam că sunt singura ,dar nu am fost nici o clipa. Se pare că Dumnezeu a avut grija de asta nu-i așa?
A avut grija ca tu să fii acolo pentru mine și să mă ghidezi atunci când el nu a putut .  Îi mulțumesc Lui și îți mulțumesc si ție  al meu scump și drag înger păzitor.
  

"O dragoste mai mare decat aceasta nu poate avea cineva, ca sa-si puna sufletul pentru prietenii sai.” (Ioan 15:13
)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate