luni, 18 ianuarie 2016

Schimbare

Ma inec in ale mele ganduri melancolice, si privesc catre un  necunoscut interior. Ma analizez schematic si-mi spun : "Te-ai gandit vreodata ca vei ajunge aici? Dar mai ales, in acest fel?"
Într-adevar,a fost o schimbare bulversanta și totusi Aici nu exista scuze,sau oboseala,trebuie sa ajung unde mi-am propus. Miza luptei este prea mare, si nu imi pot permite sa mai pierd nici o secunda ca pana acum.
Am inaintat pe scara evolutiva , la rang spiritual. Acolo unde , spiritul dainuie in voie, unde indiferenta oamenilor nu mai raneste. Momentul acela în care simti ca viata ti s-a schimabt radical. Si iti place.Iti doresti ca aceasta schimbare sa se fi produs cu mult timp inainte. 
Schimbarea mea, a fost credinta.Prin ea, am obtinut un scut, dar nu unul pentru defensiva. Am incetat sa mai lupt, si am inceput sa închiei aliante de pace cu propriile conflicte. De ce? Pentru ca ele au reprezentat trecutul,iar eu nu mai sunt acolo.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate